Den danske møbelvirksomhed Bolia har startet en spændende rejse, hvor kæden udover egen butikker nu også driver en wholesale-virksomhed, hvor sortimentet sælges til lækre designbutikker rundt omkring i verden.
Da Bolia skulle på Maison & Objet, kontaktede de Easyfair. De ønskede et nyt setup, der skulle afspejle branduniverset. Resultatet blev et unikt messekoncept med fokus på ærlige materialer og hyggelige miljøer.
Samarbejdet gav os mere tid til forberedelse
”Vores forberedelse til messen i Paris forløb så meget nemmere. Vi tog afsted med fuldstændig ro i maven, og det færdige produkt var bedre end forventet. Vores projektleder hos Easyfair var en kæmpe hjælp og sørgede for, at vi ikke skulle samle løse ender på alting.”
”Vi fik frigivet en masse tid i forberedelsesfasen, og det gav os tid til at sørge for, at der var booket masser af møder hjemmefra og, at alle, der besøgte os fik SUPERBRAND service og en SUPERBRAND oplevelse.”
– Mie Bækgaard Christiansen, Bolia
Vil du vide mere?
