Case facts

Kunde Howe

Se Galleri

Sådan fik HOWE en messestand, der træder frem i rampelyset 

Kampen om de besøgendes opmærksomhed er stor, og du skal tænke kreativt, hvis de skal se din vej. At skille sig ud er derfor altafgørende, når du skal på messe. Den danske møbelvirksomhed HOWE har taget budskabet til sig og valgte at ”se rødt” på Stockholm Furniture Fair. Den opsigtsvækkende røde farve gik igen på gulve og vægge og på møbler og detaljer – og formåede at give standen et iøjnefaldende udtryk.

”Rød afspejler HOWEs identitet. Du møder den, når du besøger deres website, når du bladrer igennem deres præsentationer og tryksager. Det er derfor ikke en farve, vi har hentet ud af den blå luft. Den afspejler virksomhedens identitet og værdier. Og det er vigtigt. En stand må gerne være kreativ, men den skal altid afspejle den virksomhed, der står bag”.

– Jakob Nøddesbo, Konceptudvikler hos Easyfair

”Easyfair var ret hurtige til at forstå vores koncept og komme med kvalificerede ideer til standdesignet, der afspejler det.”

”Designoplægget var meget overbevisende, og vi var vilde med det fra starten. Vi ville gerne optimere vores messesetup, og det ønske var de i stand til at imødekomme. Standdesignet er bygget op med materialer, vi kan genbruge flere gange. Og mellem messerne hjælper de os med opbevaring af standens elementer.”

– Helle Rex, Marketing & CSR Manager, HOWE

”Med en stand, der er godt designet, glæder vi os til at kunne spare kreativ tid på de kommende messer, som vi skal på.”

HOWE har fået en fleksibel messestand, der består af moduler, som kan skaleres og tilpasses. Det betyder, at HOWE ikke skal starte fra bunden næste gang, de skal på messe. De kan genbruge elementerne og tilpasse udtryk og stil til den pågældende messe. Det sparer tid i en travl hverdag.

”Vi har hvert år brugt en del tid på at udarbejde nye standdesigns og messekoncepter. Men med en godt designet stand glæder vi os til at kunne spare kreativ tid på de kommende messer, vi skal på.”

– Helle Rex, Marketing & CSR Manager, HOWE

Det skal være nemt at tage på messe – både før, under og efter

Både før, under og efter en messe er der mange opgaver, der skal løses. Der er små og store detaljer, der skal forberedes, planlægges og gøres klar. Et godt messekoncept kan lette arbejdet.

”Vores vigtigste opgave er at gøre det lettere for vores kunder at tage på messe. Derfor tænker vi altid langsigtet, når vi udarbejder et designoplæg til en ny messestand. Til HOWE har vi udarbejdet et messekoncept, der skiller sig ud. Det har et iøjnefaldende design og er opbygget fleksibelt, så elementerne kan genbruges på kommende messer. Og når lysene på messen slukker, tager vi os af opbevaringen af standen.” 

– Jakob Nøddesbo, Konceptudvikler hos Easyfair

Hvem er HOWE?

Siden 1928 har HOWE har fremstillet originale møbler, der nemt kan foldes og klappes sammen og flyttes rundt. HOWE tror på vigtigheden af bevægelse. De møbler, som virksomheden udvikler, flytter ikke bare niveauet for godt håndværk og design, de flytter også de mennesker, der benytter dem hver dag.

– Jakob Nøddesbo, Konceptudvikler hos Easyfair

Vil du vide mere?

Jakob Nøddesbo
Konceptudvikler

Skal vi mødes?

Book et møde
med det samme

Du bestemmer hvor og hvornår!

Book et møde

Vælg blot et tidspunkt, så mødes vi.

Dato
Udfyld venligst dette felt
Kl.
Udfyld venligst dette felt
Udfyld venligst dette felt
Udfyld venligst dette felt
Udfyld venligst dette felt
Udfyld venligst dette felt
Udfyld venligst dette felt
Udfyld venligst dette felt
Udfyld venligst dette felt
Scroll to top