Selected

SELECTED, der blev grundlagt i 1977, består af de to modebrands, SELECTED HOMME og SELECTED FEMME. Begge brands er kendetegnet ved en stærk skandinavisk designfilosofi, som ses i alt fra produkter til visuelle udtryksformer. Når Selected tager på messe, er det vigtigt, at den besøgende kan genkende de to brands’ DNA. Stilen skal være minimalistisk og have et tydeligt fokus på kvalitet.  

”De forstår vores brand og DNA”

Messestanden er designet med unikke detaljer, der skaber blikfang og inviterer gæsten indenfor. Med både loungeplads og afskærmede områder formår standen at skabe et visuelt univers, der giver plads til fordybelse og ro – selv på en travl messedag. Og mikset mellem grønne planter og afstemte farvenuancer giver liv og stemning til en ellers rå messehal.

”Easyfair forstår vores brand og DNA. Derudover har de en god forståelse for kvaltiet og detaljer, som tilfører værdi og bidrager til, at vi opnår et fuldendt resultat på et højt niveau.”.

"Alt går hurtigt i modebranchen, og i messesæsonerne er der ekstra travlhed. Selected har derfor brug for en samarbejdspartner, der forstår deres hverdag og møder behovet for fleksibilitet. Jeg er ikke nervøs, når vi tager afsted på messe, fordi jeg ved, Easyfair finder en løsning, hvis vi løber ind i problemer. Vi sætter stor pris på den fleksibilitet, som Easyfair udviser. Det er nødvendigt i en branche, hvor der af og til kan opstå uventede udfordringer og ændringer.”

– Julie Marie Hansen Carl, Selected Store Design / Creative Developer

Howe TT Woodcare